ARK SURVIVAL EVOLVED

WAT IS ARK?

de meeste mensen denken dat ark een nieuwe game is voor de playstation 4 maar dat is niet zo ark bestond al een tijdje en was best populair op de pc.maat sinds kort word het ook heel veel gespeeld op consoles zo als Playstation 4 en de Xbox on.

WAAR GAAT HET OVER?

ark is een game waar bij je moet zien te overleven en dat is niet zo makkelijk als je op een heel groot eiland zit wat vol zit met dino,s ja je leest het goed dino,s. het hele eiland staat vol met dino,s en nee die zijn niet altijd zo aardig dus moet je op passen. natuurlijk moet je er ook voor zorgen dat je genoeg te eten en te drinken hebt. en dat je het niet te warm of te koud hebt. ark is een lastige game om te spelen daarom raat ik je aan om het met vrienden te spelen dat maakt het een stuk makkelijker dan dat je het alleen moet doen en het is natuurlijk ook een stuk gezelliger dan alleen. als je ark koopt moet dat online je kan hem niet als een cd in de winkel kopen dus je moet hem downloaden. als je er mee begint raad ik je al helemaal aan om dat met vrienden te doen het liefste nog met vrienden die het al een tijdje spelen en die weten hoe de game werkt want alleen beginnen is echt lastig.nieuws20151210_ark.jpg

WAAR KOMT HET OP NEER ?

Het komt er op neer dat ark een geweldige game is om te spelen als je van avontuur houd en van actie je moet er wel geduld voor hebben om iets te kunnen bereiken in de game heb je dat dan komt het zeker goed en zal je heel veel plezier hebben in de game.

WAT RAAT IK JE AAN MIJN MENIG IS?

Ik vind ark heel erg leuk om te doen vooral met vrienden om dat je dan kan samen werken en het is natuurlijk ook gezellig om te spellen het is wel echt een pc game dus haal je hem voor de playstation 4  zal je aan wat dingen moeten werken ik heb hem zelf of de pc en playstation 4. ark zit vol met verassingen je komt elke keer wel achter iets nieuws. onthou wel even dit is mijn mening wat ik van deze game vind.heb jij nou ook een menig over deze game of een vraag ga dan lekker los in de reacties ik lees alles en zal ook zeker antwoorden.

Ik hoop dat ik jullie weer genoeg info heb geven en hoop natuurlijk dat jullie er iets aan hadden.

ik zal elke dag om 11 uur een artikel online gooien.

en veder zeg bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mij blijven volgen

GROETJES JESSY

Plaats een reactie